bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Dostawa pomp insulinowych - 4 grupy Nr sprawy EZP-271-2/21/2013

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Kraków: Dostawa pomp insulinowych - 4 grupy
Numer ogłoszenia: 54010 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie , ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.usdk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomp insulinowych - 4 grupy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pomp insulinowych - 4 grupy 3.2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.19.41.00-7 urządzenia i przyrządy do infuzji 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 3/1; 3/2, 3/3, 3/4 do siwz. 3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.5. Przez wyroby medyczne, stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. Zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dostarczył po jednej sztuce oferowanych pomp wraz z wyposażeniem celem porównania zaoferowanych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązany będzie po zakończonym postępowaniu odebrać złożone pompy na własny koszt. 3.7. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji oferowanych pomp insulinowych, wynosił co najmniej 48 miesięcy od dnia ich dostawy. 3.8. Wykonawca oświadcza, że pompy insulinowe będące przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, dobrej jakości, posiadają wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, oraz spełniają normy obowiązujące dla tego rodzaju zamówienia. 3.9. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia kartę gwarancyjną, Paszport techniczny z uzupełnioną kartą techniczną, a także komplet instrukcji obsługi w języku polskim. 3.10. Wykonawca zapewnia szkolenie z obsługi pompy (każdego nowego pacjenta) w terminie 7 dni od daty przekazania pompy pacjentowi w ośrodku zakładającym pompę oraz podłączenie pompy w terminie 14 dni od daty przekazania pompy w ośrodku podłączającym pompy. 3.11. Koszt dostawy, instalacji oraz przeszkolenia obsługi pokrywa Wykonawca 3.12. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pomp insulinowych na kwotę 140 000,00 zł brutto dla grupy nr 1, na kwotę 56 000,00 zł brutto dla grupy 2, na kwotę 160 000,00 zł brutto dla grupy nr 3, na kwotę 56 000,00 zł brutto dla grupy nr 4. W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet należy zsumować kwoty odpowiadające poszczególnym pakietom. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokument wymieniony w pkt. 8.2.2 niniejszej SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy o okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty

8.5.1. Dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.5.2010 r. 8.5.2. Karty katalogowe potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z wymaganiami zawartymi w szczegółowej specyfikacji. 8.5.3. Po jednej sztuce oferowanych pomp wraz z wyposażeniem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani dalej Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt.8 niniejszej SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się ażeby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.4.2 Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców) 8.4.3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Konsorcjum 8.4.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swej treści następujące postanowienia: 1) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego 2) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta ( celem tym musi być zrealizowanie zamówienia), 3) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, w tym okres zgłaszania wad, 4) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do konsorcjum, 5) określenie lidera Konsorcjum, (powinien Nin być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8) ustanowienia Pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 8.4.5 Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4.6 Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 8.4.7 W przypadku Konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. 13.15.5. Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 70
2 - ocena techniczna - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) gdy zmiany są korzystne dla Kupującego, 3) niewykorzystania wartości umowy, w terminie określonym w § 2 ust. 1, Kupujący przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny 4) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, 5) zmiany numeru katalogowego producenta, 6) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy Producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się produkcji - przy cenie niewiększej niż w umowie. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.usdk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:45, miejsce: pok. 2H-06b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPA INSULINOWA DLA DZIECI PONIŻEJ 6 ROKU ŻYCIA w ilości 25 sztuk.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. ocena techniczna - 30


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPA INSULINOWA DLA DZIECI PONIŻEJ 6 ROKU ŻYCIA Z NIEDOCUKRZENIAMI NOCNYMI I/LUB NIE SYNALIZUJĄCYMI OBJAWÓW NIEDOCUKRZENIA pompa z regulacją dawki bazy <0,1j./godzinę w ilości 10 sztuk.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. ocena techniczna - 30


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPA INSULINOWA DLA DZIECI POWYŻEJ 6 ROKU ŻYCIA w ilości 28 sztuk.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. ocena techniczna - 30


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POMPA INSULINOWA DLA DZIECI POWYŻEJ 6 ROKU ŻYCIA Z NIEDOCUKRZENIAMI NOCNYMI I/LUB NIE SYNALIZUJĄCYMI OBJAWÓW NIEDOCUKRZENIA POMPA Z REGULACJĄ DAWKI BAZY 0,1 j./godzinę w ilości 10 sztuk.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 70
2. ocena techniczna - 30

SIWZ

Zmiana terminu składania ofert

II zmiana terminu składania ofert

Odpowiedzi na pytania

Wynik postępowania

Opublikował: Maria Gągol
Publikacja dnia: 08.02.2013 13:16
Dokument oglądany razy: 5030
Podlega Ustawie